Woono.nl klantenservice

Betalen & verzenden
Bij Woono.nl kunt u met een gerust hart online bestellen; u kunt zowel via iDeal (direct internetbankieren via uw eigen bank) of op basis van 'vooruit per bank' betalen. Voor iDeal maken wij gebruik van Target Pay.
De levertijd verschilt per product. Voor de meest gangbare woon accessoires geldt dat deze in bijna alle gevallen op voorraad zijn, dit betekent dat de levertijd 2 a 3 dagen zal zijn. Voor meubelen geldt in de meeste gevallen een langere levertijd, maar dit is op voorhand moeilijk te zeggen. In uw account kunt u de actuele levertijden terugvinden voor lopende bestellingen, en uiteraard kunt u ook altijd een indicatie van de levertijd terugvinden bij de producten in onze webwinkel.

 

 

Privacy & veiligheid
Bij Woono.nl zijn al uw gegevens volledig veilig. Ten eerste maken we voor uw iDeal betalingen gebruik van de streng beveiligde omgeving van Icepay en uw eigen bank. Daarnaast zijn uw persoonlijke gegevens ook volledig veilig, deze worden opgeslagen in onze beveiligde database, en zullen uiteraard ook nooit aan derden worden verstrekt. Verder zullen wij altijd discreet omgaan met uw vragen en/of opmerkingen per e-mail, deze zullen wij nooit openbaar maken zonder uw toestemming. Uw lidmaatschap aan de Woono.nl nieuwsbrief is ten alle tijde op te zeggen via e-mail of via uw account op Woono.nl, het ontvangen/aanmelden/opzeggen voor de Woono.nl nieuwsbrief is geheel kostenloos.
Defect & retour
Mocht u een probleem hebben met één van de producten die u bij Woono.nl heeft gekocht, kunt u even contact met ons opnemen via info@woono.nl, zodat wij dit direct in behandeling kunnen nemen. Artikelen die defect zijn binnen de fabrieksgarantie zullen wij ter reparatie/omruiling aanbieden bij de fabrikant, artikelen buiten de garantie kunnen wij helaas niet repareren. De garantie op het grootste deel van ons assortiment is 1 jaar, mocht u dit willen weten van een specifiek product kunt u ook altijd even contact met ons opnemen.
Bestellen
Bestellen op Woono.nl gaat gemakkelijk online. Wanneer u een product wilt gaan bestellen, voegt u deze toe aan uw winkelwagen. Vanuit uw winkelwagen kunt u kiezen voor "afrekenen", waarna u uw persoonlijke gegevens kunt invullen en een betalingsmethode kunt kiezen. Het is mogelijk om bij uw bestelling te registreren op Woono.nl, zodat uw gegevens worden opgeslagen zodat u in de toekomst nog sneller kunt bestellen. Mocht u dit niet willen kunt u uiteraard ook direct afrekenen, u bent niet verplicht om te registreren. Als u problemen heeft met het bestellen via de website kunt u uiteraard ook even een e-mail sturen naar info@woono.nl, wij zullen de bestelling dan even handmatig voor u aanmaken.
Prijzen en aanbiedingen
De prijzen van producten en aanbiedingen die u op Woono.nl kunt vinden zijn de prijzen die u betaald. Uiteraard is dit onder voorbehoud van typefouten en/of tussentijdse prijswijzigingen, dus u kunt geen rechten ontlenen aan de prijzen op Woono.nl. Mocht het voorkomen dat er een fout is gemaakt of een tussentijdse prijswijziging wordt doorgevoerd, heeft u uiteraard de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren. De prijzen die u op Woono.nl ziet zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen standaard 5 euro, maar uw bestelling wordt altijd gratis verzonden wanneer uw bestelbedrag boven de 50 euro uitkomt.
Lopende bestellingen bekijken
Om uw lopende bestellingen en de geschiedenis van uw bestellingen te bekijken kunt u inloggen via "Mijn Account", dit kunt u rechtsboven op onze website terugvinden. Wel is het belangrijk dat u voordat u besteld een account aanmaakt, zodat deze bestelling in uw persoonlijke account wordt opgeslagen. Heeft u geen account maar wel vragen over uw lopende of eerdere bestellingen? Stuur ons dan even een e-mail naar info@woono.nl, wij zullen u dan zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.
Uw persoonlijke informatie bewerken
Om uw persoonlijke informatie (naam, verzend/factuuradres, nieuwsbrief aanmeldingen) te bewerken kunt u inloggen via "Mijn Account", dit kunt u rechtsboven op onze website terugvinden. Heeft u geen account maar wilt u de gegevens van uw lopende bestelling aanpassen? Stuur ons dan even een e-mail naar info@woono.nl, wij zullen u dan zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.